NOA ELEMENT Premium Care Jamstvo

badge - prošireno jamstvo

Novi uvjeti od 01.02.2019.

Kupnjom bilo kojeg modela NOA pametnog telefona iz aktualne Element serije osigurani ste punim pokrićem u trajanju od 12 mjeseci.*

NOA PREMIUM SERVIS

Korisnici s aktivnom NOA premium care uslugom dobivaju prioritetni status u servisu, čime se jamči 48 sati od odobravanja popravka do završetka servisa.**

Ovo jamstvo pokriva sve štete nastale:

  • kratkim spojem, nadstrujom ili prenaponom i neposrednim djelovanjem električne energije zbog zemljospoja, kratkog spoja ili prenapona
  • podnaponom, električnim nabojem, elektromagnetskim smetnjama
  • implozijom ili drugim djelovanjem pri podtlaku
  • požarom, udarom groma, eksplozijom, udarom ili padom zrakoplova, njegovih dijelova ili njegovog tereta, kao i sporim izgaranjem, tinjanjem, paljenjem, žarenjem ili implozijom te gašenjem požara
  • padom uređaja, odnosno udarcem u tvrdu podlogu
  • djelovanjem mehaničke sile svih vrsta predmeta
  • djelovanjem vode ili vlage, izuzev atmosferskih padalina

Napomena:

  • troškovi dostave i transporta nisu pokriveni ovim jamstvom. Opcionalna usluga prijevoza uređaja do servisa i natrag kupcu naplaćuje se 50 kn u jednom smjeru.
  • štetu je potrebno prijaviti unutar 10 dana od njenog nastanka
  • ** vrijeme popravka uređaja podrazumijeva vrijeme rada servisera, odnosno kreće od dostave uređaja u servis i odobravanja popravka unutar okvira PCWE usluge, te završava obavještavanjem korisnika o završenom servisu. Eventualne konzultacije i čekanja npr. na odgovor kupca ne spadaju u vrijeme popravka

Jamstvo se odnosi samo na Element seriju Noa pametnih telefona!

  • Troškovi dostave i transporta nisu pokriveni ovom uslugom.
  • Štetu je potrebno prijaviti unutar 10 dana od njenog nastanka.
  • *S novom revizijom općih uvjeta, od 01.02.2019 PremiumCare usluga se više ne odnosi na NOA ELEMENT H seriju uređaja.

Uvjete jamstva možete pročitati i preuzeti ovdje.