Uvjeti poslovanja

Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici tj. djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika

Na Vama je da željene artikle i njihove količine stavite u košaricu, završite narudžbu nakon čega će se generirati NEOBVEZUJUĆA ponuda.

Radno vrijeme Hangar 18 je radnim danom od 8:00-16:00. Subotom, nedjeljom i blagdanom zatvoreno. Za vrijeme radnog vremena Hangar-a 18 u najkraćem roku će Vas kontaktirati ovlaštena osoba iz prodaje preko Vašeg mail-a ili telefona, a ako naručena roba nije isporučiva u zadovoljavajućem roku, Hangar 18 d.o.o. će ponuditi kupcu drugu najsličniju robu i nakon što kupac potvrdi e-mailom da mu ponuda odgovara poslati istu u roku 24 sata. U vrijeme kada Hangar 18 ne radi kontaktirat će Vas se 1. radni dan.

Plaćanja možete vršiti:
gotovinom, pouzećem, uplatom na račun

Na našim prodajnim mjestima možete platiti i:
Diners do 60 rata, 12 rata
American Express do 60 rata, potrošački kredit ili 6 rata bezkamatno
Euro Card Mastercard do 12 rata
Visa karticom do 12 rata
Maestro Podravske banke do 12 rata
Maestro Zagrebačke banke do 12 rata
Maestro Privredne banke do 12 rata
Maestro Splitske banke do 6 rata
Maestro Raiffeisen banke do 12 rata
Maestro Erste banke do 12 rata

poslovni računi:
Podravska banka IBAN HR502386002 1110003932
Zagrebačka banka IBAN HR812360000 1101920367

img_warning_logohdr_ofg

American Express – Jamstvo sigurne online kupnje

Kad kupujete online koristite American Express karticu kako biste iskoristili sve prednosti jamstva sigurne kupnje*

Vjerojatno nije promaklo Vašoj pažnji da danas gotovo sve adrese imaju nastavak .com. Roba i usluge prodaju se na Internetu i kao rezultat toga došla je nova shopping era. Prednosti online shoppinga su velike: danas gotovo sve možete kupiti na Internetu, od knjiga do zrakoplovnih karata. Ipak, mnogi od nas su nervozni i ne osjećaju se sigurno kada treba dati broj kartice preko Interneta. Imajući to na umu, PBZ Card je uveo novo osiguranje za svoje korisnike: jamstvo sigurne online kupnje.
To osiguranje omogućuje da maksimalno koristite kupnju na Internetu, a istovremeno uživate u osjećaju sigurnosti.
PBZ Card stoji iza svake Vaše kupnje, garantira sigurne transakcije i štiti Vas od neovlaštenog trošenja bez obzira plaćate li American Express karticom u trgovini osobno, telefonskom narudžbom ili na Internetu.

NAŠE JAMSTVO

Kad koristite American Express karticu za plaćanje na Internetu, nećete biti odgovorni za troškove eventualne zlouporabe kartice što Vam omogućuje da sigurno i bezbrižno kupujete online.

 

PBZ Card provodi posebne mjere zaštite Vaše online sigurnosti i privatnosti:

koristimo najnoviju tehnologiju kako bi Vaš broj kartice bio zaštićen
imamo jasno izraženo određenje zaštite privatnosti (Online Privacy Protection Policy) kojeg se dosljedno pridržavamo

*usluga dostupna u odabranim zemljama po odluci izdavača. Ako želite više informacija, molimo Vas kontaktirajte izdavača Vaše American Express kartice

Predstavljamo: securecode_logo

MasterCard® SecureCode™ je nova usluga MasterCarda i izdavatelja Vaše kartice koja Vam pruža dodatnu sigurnost prilikom online kupovine. Za korištenje ove usluge nije Vam potrebna nova MasterCard ili Maestro® kartica. Vi birate svoj osobni MasterCard SecureCode i nikada ga ne dijelite s bilo kojim internet trgovcem. Privatni kod znači dodatnu sigurnost protiv neautorizirane upotrebe Vaše kreditne ili debitne kartice kada kupujete online.

Svaki puta kada plaćate online Vašom MasterCard ili Maestro karticom, otvara se prozor izdavatelja Vaše kartice i traži Vas da unesete osobni SecureCode, jednako kao što vas traži da unesete PIN na bankomatu. U samo nekoliko sekundi izdavatelj kartice potvrđuje Vaše podatke i omogućava Vam da završite svoju online kupovinu.

Za detaljnije informacije o MasterCard SecureCode programu kliknite na www.mastercardsecurecode.com.

mastercard_logo_sm maestro_logo_sm

Ista kartica, dodatna online sigurnost. verifiedbyvisa

Verified by Visa je nova uslugu koja Vam omogućava online kupovinu uz dodatnu sigurnost.

Jednostavnim postupkom Verified by Visa Vaš identitet se potvrđuje prilikom kupovine u online trgovinama uključenima u program. Ovaj pogodan način kupovine moguć je putem Vaše postojeće Visa kartice.

Osim toga, Verified by Visa je brz postupak. Potrebno je samo jednom registrirati svoju karticu i sastaviti svoju vlastitu lozinku. Potom, nakon obavljene kupnje u trgovinama uključenima u program, pojavit će se Verified by Visa prozor. Jednostavno unesite svoju lozinku i kliknite na “submit”. Vaš je identitet potvrđen, a kupovina sigurna.

Kako biste aktivirali Verified by Visa na svojoj Visa kartici ili saznali više o ovome, kontaktirajte svoju financijsku ustanovu koja Vam je izdala Vašu Visa karticu.

Kliknite na www.visaeu.com za daljnje informacije.

Kako bi ova web stranica radila pravilno, kako bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice, u svrhu poboljšavanja vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija ( Cookies ) . Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu no prema regulacijama Europske unije od 25.03.2011. obvezni smo prije spremanja Cookie-a zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu Cookie-a. Blokiranjem cookie i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti Vam neće biti dostupne.

Hangar 18 d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Hangar 18 d.o.o i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac ne želi snositi te troškove, može robu vratiti u najbližu H18 Megastore trgovinu. Lokacije svih H18 Megastore trgovina se nalaze na web adresi www.megastore.hr/kontakt/

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Kupac je također prema Članku 76. stavak 3 Zakona o zaštiti potrošača dužan vratiti robu u cijelosti, u originalnom pakiranju i sa svim dodacima (punjači,kablovi, uputstva itd.). U slučajevima djelomičnog povrata robe svaki element koji nedostaje će biti naplaćen po punoj cijeni.

Slijedom toga Hangar 18 preporuča svojim kupcima:

*Dobro pogledajte karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici Hangar 18 prilikom izbora proizvoda,

*Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati Hangar 18, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom

*Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda (postoci u tablici). U deklaraciji proizvoda koju dobivate uz proizvod su upute za otvaranje ambalaže bez oštećenja.

pregledajte proizvod, ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili krivog skladištenja) što prije obavijestite Hangar 18 i vratite proizvod bez da ste ga koristili, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda

*Ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnosti i ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti, njime rukovati, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Hangar 18 ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. Hangar 18 odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Hangar 18 u suradnji sa servisom određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon primitka proizvoda. Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti u sljedećem odijeljku.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku. Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke, tj. datuma za osobno preuzimanje pošiljke. Ukoliko potrošač nije dobio ovaj obrazac, rok za jednostrani raskid počinje teći od dostave ovog obrasca i ističe nakon jedne godine i 14 dana. Ukoliko potrošač nije dobio sve tražene informacije, rok za jednostrani raskid počinje teći od trenutka kada potrošač dobije te informacije, i ističe nakon tri mjeseca i 14 dana. Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni. a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta. Ukoliko potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi s tim u vezi nastale troškove.

Preuzmite obrazac za jednostrani raskid ugovora

Preuzmite obavijest o jednostranom raskidu ugovora

 

Zabrana plaćanja unaprijed

Tijekom roka za jednostrani raskid ugovora zabranjeno je zahtijevati od potrošača bilo kakvo plaćanje unaprijed. Zabrana se odnosi na bilo koju naknadu, uključujući plaćanje, davanje jamstava, rezervaciju novca na računima, izričito priznanje duga itd. Ova zabrana ne odnosi se samo na plaćanje trgovcu nego i trećim stranama.

Hangar 18 d.o.o kao prodavatelj koji koristeći komunikaciju na daljinu (putem interneta, telefona, kataloga i slično) prodaje EE opremu izravno korisnicima u kućanstvima ili korisnicima koji nisu kućanstva, obvezan je na svojim mrežnim stranicama informirati kupca o lokaciji na kojoj je osigurao mogućnost besplatnog preuzimanja EE otpada koji nastaje od te EE opreme, a koja mora biti na području jedinice lokalne samouprave u kojoj kupac prebiva

Kontakti i adrese za preuzimanje EE otpada nalaze se na sljedećem linku.